Porodična zabava

O primeru

Primer dobre prakse „Porodična zabava” namenjen je svim ljudima zainteresovanim za kvalitetniji razvoj dece. Ovim projektom dobili smo i više od očekivanog. Kroz njega su roditelji upoznali drugare svoje dece, njihove porodice, uspeli su da bolje razumeju svoju decu preko porodica njihovih drugara. S obzirom da deca rastu u istom naselju, relativno blizu, roditelji su sticali poverenje jedni u druge tako da se druženje nastavljalo i van vrtića. Postajali su vezani, kompaktni i svesni obostrane podrške koje imaju roditelji u deci i deca u roditeljima. Deca su još shvatila šta je sve potrebno za pripremanje jedne zabave kao i da treba uložiti puno truda da bi sve ispalo kako smo zamislili, spoznala su vrednosti timskog rada, shvatila da mnoge stvari mogu sama da urade, kao i da mogu mnogo da pomognu svojim ukućanima u svakodnevnim kućnim poslovima. Spoznala su lepotu i zadovoljstvo uloženog rada i truda jer su za to dobila opipljivu i za njih veoma značajnu potvrdu.

Preuzmite primer dobre prakse “Porodična zabava” Aleksandre Fišer.

O autoru

Moje ime je Aleksandra Fišer, vaspitač sam po struci i tim poslom se bavim 10 godina. Radim u Pančevu u predškolskoj ustanovi „Dečja radost” u vrtiću „Pupoljak” u naselju Sodara. Radim po modelu A koga karakteriše otvoren sistem vaspitanja, u fizičkom centru. Učestvovala sam u mnogim projektima (biobašta, priručnik za roditelje, vaspitače i nastavnike „Krugovi prijateljstva”, mala vajarnica, sport u vrtićima, sportski kamp…) organizovala i realizovala mnoge projekte kao što su: Sport u jaslicama, Vojvodina kroz tradiciju, Knjiga za mamu, Reciklaža, Ulepšaću nam dan, Napiši pesmu, Pokaži kako i mnoge druge.

Kao devojčica od nepunih 6 godina poželela sam da budem vaspitačica, kao i mnoge druge devojčice. Moja želja je godinama sazrevala i rasla, tako da sam uprkos preprekama i teškim trenucima u životu ipak ostvarila san plavooke devojčice i postala vaspitačica ponosna na svoj rad i razvoj. Moram da napomenem da bez pomoći porodice, moje ćerke i kolega ne bih postigla toliko zadovoljstvo u radu i životu i verovatno ne bih bila ovako ispunjena, zadovoljna i srećna i u privatnom i poslovnom životu!

Srdačno vaša Aleksandra Fišer

 

Izvor: deteplus.rs, 10. maj 2010.

Similar Articles

Tema meseca za april je S... Prvi dan ovog meseca je poznat po prvoaprilskim šalama. Zbog toga smo rešili da ceo mesec posvetimo smehu. Smeh je zdrav, čini da se dobro osećamo, povezuje
TABLICE MNOŽENJA U SLICI Veliki broj odraslih ljudi, kada pomisle na nastavu matematike u školi, nemaju lepa sećanja. Matematiku  često povezujemo sa mukom i naporom a vrlo retko sa igrom. Deca
Razvijanje moralnosti kro... Na zemlji čvrsto stojimo, uspravni i laki. Mi ničeg se ne bojimo jer zajedno smo jaki. Deca u školu ne dolaze samo da bi stekla znanja o
Zaštita detinjstva Zaštita detinjstva je termin koje se najčešće odnosi na situacije u kojima se odrasli angažuju da deci obezbede osnovne uslove za razvoj – hranu, krov nad glavom,
Napravite sa decom lutke ... Sećate li se lutki od papira koje ste isecali kao deca? Cicin kutak u Politikinom zabavniku? Obucite Maju? Ovih dana kada, zbog niskih temperatura, verovatno provodite dosta
Tema meseca za oktobar je... Verovatno će generacije koje dolaze, knjige čitati sa E-book čitača koji već sada lako mogu da se nabave. Život se menja iz dana u dan i svakodnevno
Važnost rada na razumeva... Čitanje je složen proces koji se odvija na više nivoa. Kod dece koja tek uče da čitaju, naglasak je često na uspešnom prepoznavanju i interpretaciji simbola, odnosno
Igra „Moje mesto u poro... O primeru: Ova igra pomaže roditeljima da nađu svoje autentično mesto u porodici, koju čine ne samo oni članovi sa kojima neposredno živimo, već i oni koji
Promena paradigme Pogledajte prevod ilustrovanog predavanja Kena Robinsona koje govori o potrebi da se u obrazovanju dese promene koje moraju da prate promene u društvu. PROMENA PARADIGME – OBRAZOVANJE
Kako poslati rad Primeri dobre prakse su primeri koji ukazuju na to kako se neke aktivnosti sa decom u porodici, vrtiću i školi rade na drugačiji način od uobičajenog. Karakterišu