MOJ ŠEŠIR NA TRI ĆOŠKA

Žana Borisavljević pokazuje pokrete za pesmu Moj šešir na tri ćoška na Susretima vaspitača na Zlatiboru u novembru 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=k_RqVQp32EI

vf

Izvor: deteplus.rs, 11. decembar 2010.

Similar Articles

Tema meseca za jul je ODM... Kada smo se pre par dana dogovarali šta ćemo da postavimo kao temu za ovaj mesec, razne ideje su nam padale na pamet, a onda je neko
Kako raditi sa decom po m... Na neki način je teško davati uputstva o tome kako predavati po metodama holističkog obrazovanja upravo zato što se ove metode ne zasnivaju na tehnici već na
Kako da igra bude izvor r... Da li se sećate kako ste se kao deca lako igrali raznih igara, kako nije bilo dosadno da se iste stvari ponavljaju po milion puta, kako ste
Svrha obrazovanja Koja je svrha obrazovanja? Primitivan čovek je sasvim dobro opstajao na zemlji bez obrazovanja. Drugim vrstama sisara, čini se, obrazovanje uopšte ne treba. Srazmeno brzo posle rođenja
Napravite sa decom –... Kod dece od ranog uzrasta možemo da razvijamo ljubav prema čitanju tako što se na razne načine bavimo knjigama. Jedan od tih načina je pravljenje obeleživača za
Motivisanje učenika za u... Oduvek je bilo učenika koji je lako motivisati i onih zbog kojih moramo da se dobro potrudimo da bismo ih motivisali za učenje.Naša saradnica Suzana Veljković je
Rudolf Štajner – o... Rudolf Štajner, osnivač i do današnjeg dana najpoznatiji predstavnik Valdorfske pedagogije, rođen je 1861. godine u Donjem Kraljevcu, malom austrijskom mestu. Česte selidbe u detinjstvu, uslovljene prirodom
Držači za pravljenje ba... S obzirom da je leto idealno vreme za igre sa vodom, između kojih je i pravljenje balona od sapunice, predlažemo vam da sa decom napravite specijalne držače
Euritmija – umetnos... Tekst koji sledi je deo završnog rada Dragane Tošić na odeljenju za pedagogiju i andragogoiju Filozofskog fakulteta u Beogradu. Već je spomenuto da je jedan od opštijih
Pesme za decu i one koji ... Organizacija Obrazovanje plus godinama promoviše i podržava programe i sadržaje koji se zasnivaju na principima holističkog obrazovanja i koji doprinose razvoju obrazovanog društva zasnovanog na ljudskim vrednostima. Suština holističkog