Dodeljena nagrada Žana Borisavljević

Na prolećnim stručnim susretima vaspitača Srbije „Vaspitači – vaspitačima“ koji su održani u Kladovu od 21. do 24. aprila, fondacija Uhvati život je uručila nagradu pobednici nagradnog konkursa Žana Borisavljević, za doprinos razvoju obrazovanog društva u kojem se neguju ljudske vrednosti.

  003

Fondacija, koja je krajem prošle godine osnovana u znak sećanja na pokojnu Žanu Borisavljević, osnivačicu i predsednicu organizacije Obrazovanje plus, raspisala je u februaru nagradni konkurs za vaspitače i stručne saradnike, zaposlene u predškolskim ustanovama u Srbiji. Cilj ovog konkursa je da se neguje sećanje na profesionalnu zaostavštinu i da se promovišu vrednosti za koje se ona kroz svoj lični i profesionalni život zalagala. Ovogodišnji konkurs je akcenat stavio na rad na ličnom i profesionalnom usavršavanju, kreativnost i inovativnost u radu, holistički pristup obrazovanju i implementaciji životnih vrednosti u obrazovni proces i kolegijalnost i razvijanje pozitivne atmosfere.

Upravni odbor Fondacije je za potrebe Konkursa oformio tročlani žiri koji su sačinjavali:

Dragana Koruga (predsednica žirija), psiholog sa višegodišnjim iskustvom u oblasti ranog razvoja i predškolskog vaspitanja i obrazovanja, aktivina u zastupanju prava deteta, promociji ljudskih vrednosti  i kvaliteta u obrazovanju

Jelena Marković, psihološkinja, ekspertkinja za obrazovanje i holistička savetnica sa dugogodišnjim iskustvom uvođenja holističkih principa u obrazovnu praksu

Miloš Belčević, osnivač i upravitelj Fondacije Uhvati Život

Žiri je po isteku konkursa i analize pristiglih prijava izdvojio prijavu vaspitačice Nataše Vrapčević iz predškolske ustanove „Naša radost“ iz Subotice. Prema izveštaju žirija „Nataša Vrapčević je smišljeno i ciljano radila na sosptvenom profesionalnom razvoju u želji da se sticanjem znanja i veštine osnaži za razvijanje holističkog pristupa u radu sa decom i vaspitno obrazovne prakse koja promoviše humane vrednosti i podstiče decu na aktivno učešće u sopstvenom razvoju i učenju. Ovakvim profesionalnim razvojem vaspitačica Nataša Vrapčević je ostvarila uslove da u punoj meri doprinese ostvarivanju dobrobiti svakog deteta, uspostavljanju odnosa poverenja i prihvatanja kako među decom tako i među odraslima.“

002

Na plenarnom otvaranju ovogodišnjih Prolećnih stručnih susreta vaspitača, predsednica Upravnog odbora fondacije Uhvati život, Dragana Milić i osnivač i upravitelj Fondacije, Miloš Belčević zahvalili su se svim učesnicima konkursa i Savezu udruženja vaspitača Srbije i uručili zahvalnicu za saradnju u organizaciji konkursa Slobodanki Radosavljević, predsednici Saveza. Nataši Vrapčević, pobednici konkursa, uručena je plaketa Žana Borisavljević, za doprinos razvoju obrazovanog društva u kojem se neguju ljudske vrednosti i vaučer na 20.000 dinara.

Predstavnici Fondacije izrazili su nadu da će ova nagrada postati simbol posvećenosti, entuzijazma, humanosti, ljubavi za druge, vere i želje da radom na sebi menjamo na bolje svoje okruženje i društvo u kojem živimo. Fondacija Uhvati Život će nastaviti da promoviše vrednosti za koje se Žana Borisavljević zalagala, kako bismo gradili društvo uspešnih pojedinaca po Žaninoj definiciji uspeha: „Ne verujem da bilo ko pravi izbor da ne živi zadovoljno, da ne raste, da ne uči, da se ne razvija, da ne voli, da ne daje, da ne prima…. Ali nije dovoljno ne praviti loš izbor, moramo praviti dobre izbore! Ja uspehom doživljavam pravljenje izbora da živimo zadovoljno i zahvalno,  da rastemo, volimo, dajemo, primamo, učimo, razvijamo se…. bez obzira u kakvim uslovima živimo.  Uspeh je izbor najboljeg u sebi!“

Similar Articles

Zahvalnost je dar S obzirom da je tema meseca ZAHVALNOST, preveli smo tekst video spota “Dobar dan” u kojem benediktanski sveštenik Dejvid Stendal Rast govori o važnosti negovanja osećaja zahvalnosti
“Zašto Valdorf?... Moto Marin Valdorf škole u SAD je “Probudimo radost učenja”. Zapravo, moglo bi da se kaže da je to moto svih Valdorf škola. Način na koji se
Tema meseca za oktobar je... Šta znači biti zdrav? Najčešće, zdravljem smatramo odsustvo bolesti, ali biti zdrav je više nego ne biti bolestan. Biti zdrav znači dobro se osećati u svim aspektima
Igre prstima IGRE PRSTIMA ZA RAZVOJ FINE MOTORIKE I PODSTICANJE KOGNITIVNOG RAZVOJA KOD DECE U procesu učenja kod dece mlađeg uzrasta, jako je važno angažovati ih fizički, kroz pokret. Deca
Saznali i primenili u pra...   Od 80 pristiglih radova na nagradni konkurs Saznali i primenili u praksi 2016, rad Duške Jakić, polaznice seminara Principi Valdorf pedagogije u radu sa decom predškolskog uzrasta,
Crtež iznenađenje Ovo je aktivnost koja se radi u paru na času likovnog a takođe može i na času srpskog ili u predmetu Svet oko nas, ako je povežemo
Čas srpskog u IV razredu... U toku leta 2011. godine, grupa nastavnika koja se našla na seminaru u programu “Druga šansa” je na jednoj radionici napravila scenario za čas srpskog jezika u
Zrelost deteta za polazak... Istraživanje dečjeg razvoja ukazuje da je prisiljavanje deteta na savladavanje nekog znanja ili usavršavanje nekog predmeta, pre nego što je ono zrelo za to, neefikasno i bezuspešno.Trebaće
Predstavljamo LARU i UNU Primetili ste da se u  multimedijalnim sadržajima  nalaze  razni snimci tapšalica i vežbi za razvoj koordinacije i motorike  koje izvode dve prekrasne devojčice – Lara i Una
Tema meseca za jun je CEL... Poslednjih dana maja, u raznim krajevima Srbije je padala “braon” kiša. Govorilo se da je to, zapravo, naišao “talas” iz Sahare koji je doneo tamošnji pesak i